Notowanie wszystkiego czy notowanie z glowa?

Notowanie wszystkiego czy notowanie z glowa?

Pomagając przedszkolaka z matematyki – parzystych i nieparzystych

Jak można nadal pomóc dziecku się bardziej komfortowo z liczenia, rozumiejąc, co oznaczają cyfry, pojęcia „Połączenie” numery i „zabrać”, mamy zamiar powrócić do tematu omówiliśmy wcześniej: liczba porównań . Planujemy również rozpocząć patrząc na wzory numerycznych.

Porównania Numer:

Notowanie wszystkiego czy notowanie z glowa?

Powrót na początku mamy do czynienia trochę z porównań numerycznych. Teraz, gdy dziecko ma lepsze zrozumienie liczb i może liczyć dalej, wyjść kolejną linię numer (taśmy maskującej?), Ale był to jeden dłużej niż poprzednio, ponieważ Twoje dziecko wie więcej numerów. Po pierwsze, trochę „sprawdzić zrozumienie”, aby sprawdzić, czy Twoje dziecko wciąż pamięta porównanie jednego numeru do drugiego. Czy 6 więcej lub mniej niż 8? Jeśli dziecko pamięta, tak !! Jeśli nie, po prostu przejrzeć kilka problemów na osi liczbowej. Pamiętać większa jest „po prawej stronie” mniej niż „po lewej stronie”. Osiem jest większa niż 6, ponieważ 8 znajduje się na prawo od 6; lub 6 jest mniejsza niż 8, ponieważ 6 znajduje się na lewo od 8. „

Teraz, gdy Twoje dziecko jest bardziej werbalne, można zacząć zadawać pytania typu: „Dlaczego 15 mniej niż 18 lat?” lub „Skąd wiesz, że 30 jest większe niż 29?” Jeśli Twoje dziecko może mówić pełnymi zdaniami z dobrym zrozumieniem, a następnie pracować na pełnych odpowiedzi zdanie. Czy kilka z nich, dopóki dziecko ma pojęcia i praktykować je okresowo.

Notowanie wszystkiego czy notowanie z glowa?

Począwszy od modeli numerycznych:

Dwa bardzo ważne wzory numeryczne, które można wprowadzają swoje dziecko do tej pory są parzyste i nieparzyste numery. Byłbyś zaskoczony, jak wiele pierwszaków nie potrafi wyjaśnić, co sprawia, że ??szereg parzyste lub nieparzyste. Mogą powiedzieć, że parzystej liczby zakończy się 0, 2, 4, 6 lub 8, ale nie można powiedzieć, że nawet numery można podzielić przez 2 bez reszty.

– autor artykułu