Menu
kidzcorner.pl
  • Po co sie uczyc
  • Jezyk angielski
    • 10 powodow dla ktorych warto sie uczyc angielskiego
    • Co zapisywac w dzienniczku na sukcesy
    • Czy dzienniczek na sukcesy to skuteczny sposob na wysoka samoocene?
    • Czy matematyka wszystkiego sie tyka?
    • Czy warto sie tykac matematyki
    • Czym jest dzienniczek na sukcesy?
    • Dlaczego matematyka wszystkiego sie tyka?
    • Jak matematyka wszystkiego sie tyka
    • Jak notowac z glowa
    • Jak prowadzic dzienniczek na sukcesy
  • Nauka jezykow
    • Jak sie uczyc jezykow obcych?
    • Jak szybko dziecko moze sie nauczyc jezyka angielskiego?
    • Jak szybko nauczyc sie jezykow obcych?
    • Jaki sens ma naukaa angielskiego?
    • Korzysci z nauki jezyka angielskiego
    • Matematyka a stykanie się z innymi naukami
    • Nauka angielskiego dla seniorow
  • Dzienniczek
    • Nauka angielskiego i innych jezykow obcych
    • Nauka jezyka angielskiego dla opornych
    • Nauka jezykow obcych w szkolach jezykowych
    • Nauka jezykow obcych z szkolach
    • Nauka na egzamin a notowanie z glowa
    • Notowanei z glowa a pisanie skrotami
    • Notowanie wszystkiego czy notowanie z glowa?
    • Notowanie z glowa a robienie drzewek mysli
    • Notowanie z gowa a podkreslanie kolorami
  • Matematyka
    • Notuj z glowa!
    • Po co sie uczyc angielskiego skoro wiekszosc poznaje jezyk poza lekcjami?
    • Po co sie uczyc dat na historii?
    • Po co sie uczyc fizyki?
    • Po co sie uczyc hiszpanskiego?
    • Po co sie uczyc jezyka angielskiego?
    • Po co sie uczyc matematyki skoro kazdy ma w kieszeni telefon z kalkulatorem?
    • Po co sie uczyc niemieckiego?
    • Po co sie uczyc rosyjskiego?
  • Notuj z glowa
    • Po co sie uczyc skoro i tak wszyscy skonczymy w McDonaldzie?
    • Po co sie uczyc skoro robotnik zarabia wiecej niz pracownik biurowy?
    • Po co sie uczyc wedlug klucza interpretacyjnego?
    • Po co sie uczyc wloskiego?
    • Po co sie uczyc?
    • Skuteczna metoda nauki jezykow obcych
    • Sposoby na notowanie z glowa
  • Kontakt
kidzcorner.pl

Matematyka a stykanie się z innymi naukami

Posted on 18 sierpnia 20152 lipca 2020

Matematyka a stykanie się z innymi naukami Czy istnieje jakiś "lewy koniec?" Ilu grupy 2? Napisz na tablicy: 18 wynosi 9 grup 2. Poproś dziecko, aby wybrać kolejną parzystą liczbę i powtórzyć ten proces. Umieścić w oddzielnych grupach 2. Wszelkie pozostały? Ilu grupy 2? Pisać na tablicy. (Owa "grupy" Mówiąc wprowadza pojęcie mnożenia. Tylko nie mów tak.)

parapet biały

Teraz należy zwrócić się do dziecka, jeśli on / ona myśli to - oddzielne grupy 2, z lewej strony na nic - jest prawdziwa dla każdej parzystej liczbie? Przetestować jak najwięcej Evens potrzebny do swojego dziecka, aby powiedzieć TAK. Nawet zawsze oddzielić numery na grupy 2 z czego pozostała. oddzielają one równomiernie. (To zaczyna koncepcję podziału i resztek, ale nie powiedzieć, że obaj.)

Co nieparzystych liczb? Wybierz jedną - 7. Rozdzielić na grupy 2. Oh! Jeszcze jedno pozostało. Napisz na tablicy: 7 3 grupy 2 + 1 "To dziwne." .. "Spróbujmy kolejne 15 wynosi 7 grupy 2 + 1. Nie jest to znowu jest - oddzielenie w grupach po dwa, ale o jedno pozostało - zawsze prawdziwe dla liczb nieparzystych Praktyka aż do dziecka jest pewny.

Matematyka a stykanie się z innymi naukami

Wymazać tablicę dla podsumowania. Wpisz się numery parzyste do 20 i te dwie obserwacje: (1) liczby parzyste zawsze oddzielić się nawet grup 2, oraz (2), nawet numery zawsze kończyć się w 0, 2, 4, 6 lub 8. Teraz zapytać kilka pytań typu "Czy nawet 36?" Tak, ponieważ kończy się w 6. Czy 17 parzysta? Nie, nie kończy się w 0, 2, 4, 6 lub 8.

Teraz dodaj do tablicy numery nieparzyste do 19 i te dwie obserwacje: (1) liczby nieparzyste nie mogą być rozdzielone na równe grupy 2, ponieważ zawsze istnieje jeden pozostały, oraz (2) liczby nieparzyste END w 1, 3, 5 , 7 lub 9. Czy 24 nieparzysta? NO, nie kończy się w 1, 3, 5, 7, 9 lub 21 jest nieparzystą liczbą? Tak, to kończy się na 1.

Matematyka a stykanie się z innymi naukami

Czy trzeba zrobić to wszystko w jeden dzień? Nie dokonania porównań numer jeden dzień.Wyrównuje https://www.agro-kowalski.com.pl/zgrabiarki.html kolejny dzień. Albo po prostu zrobić odrobinę każdego dnia. Wystarczy zachować rzeczy łatwe i dziecko udany.

Czy twoje dziecko pamiętać jutro? Niektórzy, niektóre nie. Nie należy oczekiwać, to i można dostać zaskoczony. Pojęcia parzystych i nieparzystych są ważne, więc po prostu ćwicz. Gdy dziecko jest odpowiadanie na pytania poprawnie, bez konieczności korzystania z monety, wtedy można zacząć szukać parzystych i nieparzystych numerów gdziekolwiek pójdziesz. Ale nie rób tego, dopóki dziecko ma bardzo konkretną wiedzę na parzystych i nieparzystych.


- autor artykułu

Najnowsze artykuły

  • Po co sie uczyc?
  • Po co sie uczyc skoro robotnik zarabia wiecej niz pracownik biurowy?
  • Jak szybko nauczyc sie jezykow obcych?

Działy naszego serwisu

  • Dzienniczek
  • Jezyk angielski
  • Jezyki obce
  • Matematyka
  • Notuj z glowa
  • Po co sie uczyc?

Serwis godny polecenia

nakrętki na słoiki

Strony

  • Dzienniczek
  • Jezyk angielski
  • Kontakt
  • Matematyka
  • Nauka jezykow
  • Notuj z glowa
  • Po co sie uczyc

Ostatnie wpisy

  • Po co sie uczyc?
  • Po co sie uczyc skoro robotnik zarabia wiecej niz pracownik biurowy?
  • Jak szybko nauczyc sie jezykow obcych?
  • Po co sie uczyc fizyki?
  • Nauka jezykow obcych w szkolach jezykowych

Dane kontaktowe

Klaudiusz Pieczko
tel. 190 941 746
Głęboczyca 40

Wyszukiwarka

©2023 kidzcorner.pl | WordPress Theme by Superbthemes.com